top of page
  • Writer's pictureVeb-portal Istočni biser

Günel Babanlı: Vlasnik moga srca (pesma)



VLASNIK MOGA SRCA



Prisiljen da diše bez duše, samo telo

čak su i zvezde uvređene na nebu

moj povratak u svet je sa tobom

o, svetlosti moje tame!

Bila sam sa tobom.

Moje detinjstvo,

Moja mladost,

Najlepše pismo na mom čelu

Volim te, ljubavi moja

Ti si dah, koji ja dišem

ti si moje prihvaćene molitve ...

Kao bačeno u zemlju seme

Bili ste rasuti u dubini mog tela.

O, gospodaru mog srca, dragi moj,

ti si pola razloga mog postojanja

samo staro stablo ne daje plod

kad sam prošla kroz postojanje svog srca

negovao si seme ljubavi u meni.

kad nemam kud otići, znam

postao si moj dom za večnost

postao si rame za oslonac, utočište za zagrljaj, dragi moj...

Ti si najbolja molitva koju sam ikada imala

Ti si osnova mog strpljenja ...

Ti voliš dete u meni,

Kao peto godišnje doba iz detinjstva,

Kao 13. mesec, 25. sat,

volim te, ljubavi

ti si najbolji pored mene...

Zahvaljujem se Stvoritelju za svaki trenutak svog života ...

Volim te zbog svog postojanja.

Jedini vlasnik mog daha,

molitva mog jezika, ljubav moga srca

najlepše pismo na mom čelu.

Zaljubljena sam u tebe ...

Kad mi lice izbledi

Kada zaboravim gorčinu svog lica

Postao si moja boja, postao si moj osmeh, dragi...

Kad dune vetar, kažu, proći će sve

Ti si taj vetar uneo u moj život...





Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
bottom of page