top of page
  • Writer's pictureVeb-portal Istočni biser

Dušan Dojčinović: Uspavanka za brata Kabira


Foto: Wikipedia

Nek idu, dođavola,

godine bola,

što ništa ne donose,

i nju mi odnose…

Odlazim daleko, gubim je iz vida,

nek ostane noćas,

između četri zida,

više je ne tražim,

jer, bole laži,

odlazim daleko..


Nek idu dođavola godine snova,

što ništa ne doneše i

nju mi odneše.

Jer gde da odem, ja nju sretnem,

i sliku joj metnem,

i opet je pomenem, svakom je pomenem! Poneću samo ja kofer stari, i nešto stvari,

jer upamti ovo,

neću nikad da osedim.


Ne plači, brate Kabire,

bejah i ja vođa putnika,

drhtaše ruka,

usne zanemeše,

drhtaše ruka,

ta znam šta je i bol, i muka.


inspirisano nedavnim događajima iz Kabula, i ljudima koji samo s jednim koferom, napuštaju zemlju




Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
bottom of page